آن چه مسلم است آن است که هر فردی باید زمانی را برای امنیت خانه و یا محل کار خود صرف کند و این موضوع تا حدودی می تواند به کمک خرید جعبه کمک های اولیه برطرف شود. یک جعبه کمک های اولیه می تواند اساسی و جامع بوده و تمامی آن چه را که شما نیاز دارید تامین نماید. در حقیقت وسایل و ابزار های درون جعبه کمک های اولیه بسته به آموزش های پزشکی، فاصله ی شما با مرکز درمانی و نیز بیماری های خاص هر یک از اعضای حاضر در محل مورد نظر متغیر می باشد.

جعبه کمک های اولیه MRK4 یکی از انواع این کیت های نگهداری تجهیزات اولیه می باشد که ویژگی های خوبی را بسته به نوع طراحی دارا می باشد.

ویژگی های جعبه کمک های اولیه MRK4

این جعبه همچون سایر جعبه کمک های اولیه ویژگی های خاص خود را دارد که در زیر سعی داریم آنها را برای شما عزیزان بر شمریم تا خرید راحت تری را برای شما رقم بزنیم.

بنابراین از جمله ویژگی های جعبه کمک های اولیه MRK4 عبارت است از:

  • ابعاد جعبه کمک های اولیه مدل MRK4 به این شرح می باشد: طول 22 سانتی متر، عرض 14 سانتی ‌متر، ارتفاع 41 سانتی متر

  • وزن این جعبه چیزی حدود 1.7 کیلوگرم می باشد که وزن مناسب آن از افتادن این جعبه، شکستن شیشه ی رویی و مفقود شدن وسایل پزشکی جلوگیری می نماید.

  • این جعبه قابلیت نصب بر روی دیوار را دارا می باشد و شما می توانید آن را در محل های مختلفی که رفت و آمد زیاد است نصب کنید تا در شرایط خطر و بروز حوادث غیر مترقبه بتوانید به نحو احسن از آن برای نجات جان مصدومان استفاده کنید.

  • به همراه این جعبه بسته ای حاوی پیچ و رول پلاک برای نصب جعبه بر روی دیوار منزل و ... وجود دارد که به کمک آن می توانید جعبه را بر روی دیوار به خصوصی ثابت نگه دارید تا دسترسی به آن آسان باشد.

  • این جعبه برای منزل، محل کار، مدرسه، دانشگاه ها و ... مناسب می باشد. در واقع شما می توانید با نصب این جعبه در مکان های مختلف حتی لابی ساختمان ها، از بروز مشکلات احتمالی بعدی جلوگیری نموده و ایمنی را برای همه ی افراد ایجاد نمایید.

  • رنگ این جعبه سفید طراحی شده است که زیبایی خاصی را برای محصول به همراه داشته است.

  • این جعبه فاقد محصولات و تجهیزات پزشکی است که شما می توانید بسته به نیاز خود به دارو های مختلف و یا وسایل مصرفی پزشکی، درون آن نگه داری نمایید تا در مواقع لزوم بتوانید به سرعت از آن استفاده نمایید.

  • در قسمت پایینی جعبه کمک های اولیه MRK4 یک کشو وجود دارد که کارایی این محصول را دو چندان کرده و زیبایی آن را نیز افزایش داده است. شما می توانید در داخل این کشو اقلام ریزی را که احتمال خطر آنها برای افراد بیشتر است، قرار داده و درب آن را محکم ببندید.

  • درب رویی این جعبه شیشه ای بوده و امکان مشاهده ی اجزا و تجهیزات پزشکی درون جعبه حتی بدون باز کردن درب نیز وجود دارد. در حقیقت شما می توانید در مواقع اضطراری حتی پیش از باز کردن درب جعبه از محتویات درون آن آگاهی پیدا کرده و سپس پس از باز کردن درب آن، به سرعت وسیله ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

  • درب شیشه ای این جعبه به کمک بست هایی به قسمت پشتی بسته شده و فضای محکم و استانداردی را برای نگهداری وسایل ایمنی در اختیار شما قرار می دهد.

  • در قسمت داخلی این جعبه 3 طبقه برای قرار دادن وسایل و تجهیزات کمک های اولیه مختلف وجود دارد که شما می توانید براساس بیماری های خاص و یا وسایل ضروری مورد نیاز خود خریداری کرده و در طبقات مختلف آن قرار دهید.