تجهیزات پزشکی سدان

تخصصی ترین و بزرگترین سایت خرید و فروش تجهیزات پزشکی ایران

۲۷۴ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

الکل سنج مدل درآبی Blue

الکل سنج یک ابزار کوچک و کاربردی برای تشخیص میان الکل در مایعات است. الکل که برای ضدعفونی کردن وسایل و دست‌ها کاربرد دارد، باید خالص و بدون مواد افزودنی یا آب باشد.

الکل سنج مدل درآبی Blue برای تشخیص اصل بودن الکل کاربرد دارد. یک راه تست تشخیص خالص بودن الکل، آتش زدن مقداری از آن در داخل قاشق است. اما حتی در الکل‌هایی که با مقدار زیادی آب همراه است، این تست جواب می‌دهد.

حال برای تشخیص اینکه چه مقدار از یک محلول ضدعفونی کننده آب و چه مقدار الکل است، به الکل سنج نیاز دارید. ما در ادامه به شرح بیشتر الکل سنج مدل درآبی Blue می‌پردازیم.

چرا به الکل سنج مدل درآبی Blue نیاز دارید؟

بعد از خرید الکل باید از میزان خالص بودن آن مطمئن شوید.

زیرا در صورت وجود ناخالصی بیش از حد، هیچ تاثیری برای از بین بردن عوامل میکروارگانیسم ندارد. الکل سنج مدل درآبی Blue می‌تواند به طور دقیق میزان الکل موجود در محلول ضدعفونی‌کننده را نشان دهد.

این دستگاه کوچک به اندازه‌ی یک دماسنج است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. حتی می‌توانید آن را در جیب خود بگذارید. این ویژگی استفاده از الکل سنج برای برخی از مکان‌های عمومی را راحت می‌کند.

برای جاهایی که باید دست‌های خود را ضدعفونی کنید، می‌توانید محلول‌های ضدعفونی را قبل از استفاده تست کنید. همچنین وقتی برای منزل و یا محل کار محلول ضدعفونی کننده تهیه می‌کنید، برای اطمینان از میزان خالص بودن آن، این دستگاه کوچک کاربرد دارد.

ویژگی‌های الکل سنج مدل درآبی Blue

این ابزار دارای یک ظرف مخصوص است که می‌توانید از آن به جای استوانه مدرج استفاده کنید. این الکل‌سنج در ابعاد 3*2*30 سانتی‌متر تولید می‌شود. وزن آن در حدود 45 گرم است و براحتی در جیب یا کیف همراه جابجا می‌شود.

این الکل سنج به صورت مکانیکی عمل می‌کند و دارای یک قاب نگهداری است. این قاب برای جلوگیری از آسیب دیدن الکل‌سنج کاربرد دارد. البته از آن می‌توانید به عنوان پیمانه‌ی اندازه‌گیری هم استفاده کنید.

نحوه استفاده از الکل سنج مدل درآبی Blue

برای استفاده از این ابزار باید با نحوه عملکرد آن آشنایی کامل داشته باشید. برای استفاده از آن به توصیه‌های زیر دقت داشته باشید:

  • ابتدا آن را با آب مقطر تست کنید. در صورتی که عدد صفر نبود، آن را تکان دهید تا کاغذ مدرج بر سر جای صحیح خود قرار بگیرد. گاهی در اثر حمل و نقل کاغذ مدرج جابجا می‌شود.

گاهی ممکن است به دلیل جابجا شدن کاغذ مدرج، عدد اشتباه را نشان دهد. برای مثال آب مقطر را 40 درصد به شما نشان دهد. در حالی که میزان الکل آن صفر است. با برگرداندن کاغذ بر سر جای خود، میزان خطای این الکل سنج به 1 درصد می‌رسد.

  • از قاب آن می‌توانید به عنوان پیمانه اندازه‌گیری استفاده کنید. به این صورت یکی یکی از درپوش‌های آبی را خارج کنید. سپس دور داخل درپوش را با نوار تفلون بپیچانید و سپس در جای خود قرار دهید. با این کار مایع به داخل استوانه نشت نمی‌کند و شما می‌توانید از آن به عنوان ظرف الکل سنج استفاده کنید.
  • در زمان استفاده این الکل سنج به حجم مایعی در حدود یک و نیم لیتری نیاز دارد. مزور کمتر از این مقدار مناسب الکل سنج مدل درآبی Blue نیست. گاهی هم می‌توانید از یک بطری یک و نیم‌لیتری خالی و شفاف نوشابه هم استفاده کنید.

یک روش منطقی برای استفاده از الکل سنج مدل درآبی Blue

برای اینکه از این الکل سنج به نحو احسن استفاده کنید به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا مقداری الکل خالص (99.8 %) تهیه کنید تا بتوانید حجم مایع اولیه درون بطری را بدست آورید.
  • در مرحله بعد تا جایی که الکل سنج در داخل بطری غوطه‌ور شود، داخل آن الکل خالص بریزید. سپس تا مقداری که الکل خالص بطری را پر کرده است، روی بطری را علامت بزنید.
  • در مرحله‌ی بعد الکل سنج و الکل خالص را از داخل بطری خالی کنید.
  • در این مرحله مایعی که قصد سنجش آن را دارید، داخل بطری بریزید. توجه داشته باشید که مقدار این مایع باید به اندازه‌ی علامت روی بطری باشد.
  • سپس الکل سنج مدل درآبی Blue را وارد بطری کنید.

با این روش می‌توانید سه نوع الکل 99.8، 70 و 40 درصد را اندازه گیری کنید. این الکل‌سنج با روشی که گفته شد می‌تواند میزان الکل در هر سه مورد را به درستی تشخیص دهد.

برایمشاهده محصولات مشابه الکل سنج مدل درآبی میتوانید به پیج اینستاگرام تجهیزات پزشکی سدان مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام صارمی

بالش طبی ارتروز سایز کوچک درمان پژوه

در حالی که یک بالش نمی تواند شما را از بیماری ورم مفاصل برهاند اما می تواند به شما در مدیریت درد ها و گرفتگی عضلات گردن کمک کند.

وقتی نوبت به انتخاب بالش مناسب می رسد، همه چیز به نحوه خواب شما محدود می شود. بهترین وضعیت خواب زمانی است که سر شما کاملاً مطابق با ستون فقرات باشد، بنابراین هرگز نباید گردن خود را به طور غیر طبیعی به طرف جلو یا عقب خم کنید.

هنگامی که از آرتروز رنج می برید، خلاص شدن از درد گردن شاید غیرممکن به نظر برسد اما به شما اطمینان می دهیم که با داشتن یک بالش مناسب، می توانید تا حد زیادی از درد های خود بکاهید.

این بالش ها با قرار دادن سر شما هم راستا با ستون فقرات، یکی از دلایل اصلی درد گردن ناشی از آرتروز را از بین می برند و به شما در کاهش احساس درد  کمک می کنند.

بالش طبی ارتروز سایز کوچک درمان پژوه یک بالش گردن آرتروز ایده آل است که با دارا بودن یک انحنای مناسب به خوبی گودی گردن شما را پر کرده و از سر و گردن شما پشتیبانی خواهد نمود.

این بالش به صورت ارگونومیک برای شکل دادن به دور گردن شما ساخته شده است. این بالشتک گردن با استفاده از فوم هوشمند ساخته شده و گزینه ای ایده آل برای افراد با مشکلات کمر و آرتروز گردن است، زیرا به طور اختصاصی برای حمایت از مهره ها، شانه ها و گردن طراحی شده است.

در راهنمای خرید بالش طبی هوشمند می توانیم یادآوری کنیم که این بالشت طبی به کمک فوم داخلی هوشمندی که دارد، با حمایت و پشتیبانی مناسب از سر و گردن از درد شانه، قسمت فوقانی کمر و گردن می کاهد.

همچنین این بالشت با روکش پنبه ای، خاصیت گردش هوای مناسبی دارد و برای بیماران با مشکلات تنفسی بسیار مناسب است.

ویژگی های بالش طبی ارتروز سایز کوچک درمان پژوه

از جمله مشخصات بالش طبی یا ویژگی های خرید بالش طبی درمان پژوه عبارتند از:

  • ابعاد بالش طبی سایز کوچک درمان پژوه به این شرح است: طول 50 سانتی متر، عرض 30 سانتی متر، قطر 10 سانتی متر
  • ارتفاع بالش طبی 10 سانتی متر است که آن را برای تمام افراد با عرض شانه ی متوسط متناسب نموده است.
  • این بالش سر و گردن را در یک راستا قرار داده و با ایجاد تنفس مناسب در حین خواب، از سردرد های صبحگاهی جلوگیری می کند.
  • جنس این بالش از فوم نرم و انعطاف پذیر است که علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، بسیار راحت و کاربردی می باشد.
  • فوم هوشمند این بالش زیرسری از پلی اورتان با چگالی بالا است که بسیار مقاوم و کاربردی می باشد.
  • فوم هوشمند این محصول در هنگام قرار دادن سر و گردن با توزیع مناسب فشار در تمام قسمت ها، از فشار بر سر و گردن جلوگیری نموده و پس از بلند کردن سر و گردن از روی متکا، با تاخیر به حالت اولیه بازگشته و از مشکلات گردن شما می کاهد.
  • روکش این بالش طبی نرم از پنبه بوده و ضد آلرژی است که نواحی حساس سر و گردن بیمار را با مشکل رو به رو نکرده و از ایجاد حساسیت در کاربر جلوگیری می کند.
  • روکش یا رویه این محصول طبی علاوه بر آن که ضد تعریق بوده و با جریان مناسب هوا، از عرق کردن فرد جلوگیری می کند، با این وجود قابلیت شست و شو نیز دارد.
  • این بالشتک طبی با دارا بودن یک انحنای مناسب از فشار بر روی ستون فقرات جلوگیری نموده و در نتیجه از ارتروز گردن و ارتروز کمر جلوگیری می نماید. همچنین انحنای این محصول با بهبود گردش خون در کاربر، خواب راحتی را برای او ایجاد می کند.
  • این تجهیزات پزشکی طبی با حفظ انحنای ستون فقرات و گردن کاربر به خوبی می تواند از گردن‌ درد جلوگیری نموده و وضعیت خواب شما را در هر حالتی تصحیح نماید.
  • قیمت بالش طبی آرتروز درمان پژوه سایز کوچک نسبت به کیفیت و کارایی بالایی که دارد، مقرون به صرفه می باشد.

برای دیدن محصولات دیگر میتوانید به پیج اینستاگرام تجهیزات پزشکی سدان مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام صارمی

ایرینگ دنبالچه درمان پژوه

ایرینگ دنبالچه: امروزه نوع کار و شرایط زندگی افراد معمولا ایجاب می کند که مدت زمان زیادی را در حالت نشسته سپری کنند.

نشستن نیز درست همانند زمانی که مجبوریم مدت زمان زیادی دراز بکشیم، می تواند مشکلات زیادی را برای سلامتی ما ایجاد کند که از جمله مهم ترین آن ها می توان درد در ناحیه کمر، نشیمنگاه و ستون فقرات را نام برد.

در حقیقت هنگامی که ما مدت زمان زیادی را می نشینیم، وزن بالاتنه فشار زیادی را بر روی ستون فقرات، استخوان ها و حتی عصب هایی از جمله سیاتیک ما وارد می کند، که این موضوع با گذر زمان مشکلات زیادی برای ما به وجود آورده و زندگی کردن را برای ما سخت و دشوار خواهد ساخت.

ایرینگ یا زیرنشیمنی یکی از انواع محصولات پرکاربرد در این زمینه است که فشارهای ناشی از نشستن را به خوبی جذب کرده و با توزیع یکنواخت آن ها در قسمت های مختلف، از وارد شدن فشار تنها به یک قسمت و خصوصا استخوان دنبالچه جلوگیری می کند. ایرینگ دنبالچه درمان پژوه با شکل خاصی که دارد، برای بانوان باردار، افراد با مشکل هموروئید، افرادی که التهاب دنبالچه دارند و نیز افرادی که با مشکلات کمردرد و دیسک کمر رو به رو هستند، توصیه می شود.

این محصول ایرانی در بخشی که در تماس با دنبالچه قرار می گیرد، یک انحنای سینوسی شکل دارد که از فشار به دنبالچه جلوگیری کرده و ناخودآگاه نشستن صحیح را در شما ایجاد خواهد نمود.

بنابراین این بالش طبی نشیمنگاه برای تمام افرادی که ناچارند تا مدت زمان زیادی از طول روز را بر روی صندلی بنشینند، مناسب بوده و می تواند از سلامتی شما محافظت نماید.

ویژگی های ایرینگ دنبالچه درمان پژوه

از جممله ویژگی های خرید بالش طبی زیرنشیمنی عبارتند از:

  • ابعاد این بالشتک طبی به این شرح است: طول 46 سانتی متر، عرض 35 سانتی متر، قطر 8 سانتی متر
  • این کوسن زیرنشیمنی طبی برای تمام افرادی که ساعت های زیادی را در طول روز می نشینند، بانوان باردار و نیز افرادی که به تازگی تحت اعمال جراحی قرار گرفته اند و یا افرادی که از ویلچر استفاده می کنند مفید می باشد.
  • جنس این زیر نشیمنی از فوم نرم است که انعطاف پذیری بالایی دارد.
  • روکش این محصول از مخمل با کیفیت و درجه یک بوده و قابلیت شست و شو دارد.
  • طراحی و ارگونومیک این محصول به گونه ای است که با دارا بودن یک انحنای سینوسی شکل از فشار مستقیم به دنبالچه جلوگیری می کند.
  • همچنین سطوح آناتومیک این محصول متناسب با فرم بدن بوده و نشیمن راحتی را برای شما ایجاد می کند.
  • این محصول در قسمت داخلی و زیر رویه، دارای یک حفره مرکزی بزرگ است که فشار را از ناحیه مقعد حذف کرده و به این ترتیب از ایجاد مشکلاتی همچون بواسیر و هموروئید پیشگیری کرده و همچنین درمان این مشکلات را سبب می شود.
  • لبه های این بالش طبی زیرنشیمنی به صورت گرد طراحی شده تا نقاط فشار را کاهش داده و گردش خون در عروق پشت ران کاربر را افزایش دهد.
  • همچنین طراحی این محصول به صورت چهار گوشه باعث ایجاد تعادل در حین نشستن فرد شده و بنابراین نشستن را تصحیح می نماید.
  • طراحی شیب دار این بالش طبی باعث می شود تا مفصل ران زاویه ی بیشتری گرفته و بنابراین شکل و راستای قوس ستون فقرات کاربر اصلاح شود، که نتیجه ی آن، بهبود کمر درد و سایر درد های ناشی از نشستن های طولانی مدت می باشد.
  • این بالشتک زیرنشیمنی ساخت کشور ایران و شرکت درمان پژوه است که از کیفیت بالایی برخوردار است.
  • قیمت بالش صندلی نسبت به کیفیت، دوام و کارایی بالایی که برای پیشگیری و درمان بیماری های مختلف دارد، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

موارد استفاده از ایرینگ دنبالچه درمان پژوه

ایرینگ دنبالچه darmanpajooh  برای مشکلات زیر مفید می باشد:

  • افرادی که مدت زمان زیادی در روز می نشینند.
  • افرادی که به تازگی عمل جراحی کمر انجام داده اند.
  • افرادی که ناچار به استفاده از ویلچر هستند.
  • بانوان باردار
  • بانوانی که به تازگی زایمان نموده اند.
  • افرادی که با شکستگی و یا التهاب دنبالچه رو به رو شده اند
  • افرادی که با مشکلاتی همچون هموروئید، بواسیر و یا فیستول مواجه شده اند.
  • افرادی که دیسک کمر دارند و در زمان نشستن درد زیادی را تجربه می کنند.

 

برای دیدن محصولات مشابه میتوانید به پیج اینستاگرام تجهیزات پزشکی سدان مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام صارمی

بالش مموری چندکاره درمان پژوه

بالش مموری چند کاره برای کمک به حمایت از گردن، کمر، زانوها و سایر مفاصل شما طراحی و تولید شده است. این بالش محکم برای تمام افرادی که قصد دارند تا از یک بالشتک طبی با ارتفاع کوتاه استفاده کنند، مفید است.

بالشت طبی مموری چند کاره درمان پژوه، در حقیقت برای استفاده در زیر سر، گردن، زانو و ... مناسب بوده و خوابی راحت و سرشار از آرامش را برای شما ایجاد خواهد نمود.

این بالش چند کاره با دارا بودن چندین هزار دانه ی ریز ریلکس کننده در قسمت داخلی و روکش مخملی و نرمی که دارد، گردش خون را در نواحی استفاده شده بهبود بخشیده و خوابی آسوده برای شما ایجاد خواهد نمود.

این بالشت زیر سری ستون فقرات، گردن و سر شما را در یک راستا قرار داده و به این ترتیب از ارتروز گردن و ارتروز کمر و درد های ناشی از این مشکلات جلوگیری می نماید.

بالش مموری چندکاره درمان پژوه در 5 حالت مختلف قابل استفاده بوده و به عنوان بالشتک طبی مخصوص خواب شناخته می شود. این بالشت طبی پشت گردنی از فوم هوشمند یا مموری فوم ساخته شده که بسیار سبک است.

ویژگی های بالش مموری چندکاره درمان پژوه

از جمله ویژگی های خرید بالشت مموری چندکاره برند darmanpajooh  عبارتند از:

  • ابعاد این بالشت طبی زیر سری به این شرح است: طول 40 سانتی متر، عرض 17 سانتی متر، قطر یا ارتفاع 9 سانتی متر
  • ارتفاع بالش طبی چند کاره 9 سانتی متر است که برای افراد با عرض شانه متوسط مناسب است.
  • همچنین ارتفاع مناسب این بالشتک به گونه ای است که برای افرادی که به بالشت های با ارتفاع کم عادت دارند نیز مناسب می باشد.
  • جنس این بالشت طبی از پلی استر نرم و انعطاف پذیر است.
  • پوشش ابریشم مصنوعی این محصول نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.
  • روکش این محصول نیز از مخمل نرم و با کیفیت است که ضد آلرژی بوده و از ایجاد حساسیت در پوست کاربر جلوگیری می کند.
  • همچنین روکش این محصول قابلیت شست و شو داشته و شما می توانید این روکش را به کمک یک زیپی که در قسمت پشتی محصول قرار گرفته جداسازی نموده و به راحتی به کمک دست و یا ماشین لباسشویی بشویید.
  • مموری فوم یا فوم هوشمند استفاده شده در این محصول ارتوپدی به گونه ای است که حالت سر و گردن شما را حفظ نموده و با توزیع مناسب فشار در تمام قسمت ها، از فشار به گردن و سر جلوگیری می نماید.
  • طراحی و ارگونومیک این محصول نیز به گونه ای است که متناسب با بدن افراد بوده و راحتی بسیار بالایی را برای کاربر فراهم می کند.
  • این محصول بسیار سبک و قابل حمل بوده و بنابراین شما می توانید به خوبی ان را درون کیف یا خودرو قرار داده و با خود جا به جا نمایید. درواقع این محصول سبک برای استفاده در مسافرت نیز مفید می باشد.
  • این محصول چند کاره به 5 شکل مختلف رو به رو کاربرد دارد: بالشت زیر سری طبی مخصوص خواب، بالش پشت گردنی مخصوص درمان دیسک کمر، بالش طبی جهت رفع آرتروز کمر یا آرتروز گردن، بالش طبی زیرنشیمنی جهت درمان درد دنبالچه و حتی بالش برای قرار دادن بین زانوها در حین خواب کاربرد دارد.

موارد استفاده بالش مموری چندکاره درمان پژوه

از جمله مزایا و موارد استفاده از این بالشتک طبی همه کاره می توان موارد زیر را نام برد:

  • استفاده از این محصول باعث تسهیل گردش خون در قسمت های مختلف بدن شده و بنابراین از ایجاد درد جلوگیری می کند.
  • این محصول جهت پیشگیری از گرفتگی عضلات یا اسپاسم نیز کاربرد دارد.
  • از این محصول می توان جهت پیشگیری از درد ستون فقرات و کمر نیز استفاده نمود.
  • کاهش فشار بر مهره ‌های گردنی نیز از دیگر مزایای بالش طبی چند کاره است.
  • داشتن خواب بهتر در نتیجه ی گردش خون بهتر در سر و گردن نیز از دیگر فواید استفاده از این بالش طبی است.
  • این بالشتک طبی با قرار دادن سر و گردن کاربر با ستون فقرات در یک راستا، کمک می کند تا از مشکلات گردن درد، خواب رفتگی گردن و حتی سردرد های صبحگاهی در شما جلوگیری نماید.
  • این محصول طبی برای افرادی که تمایل به استفاده از بالش های با ارتفاع کم دارند، مناسب است.
  • این بالشتک ارتوپدی زیرسری درد های عضلانی ناشی از گرفتگی ماهیچه ها و آرتروز را کاهش می دهد.
  • از این کالا می توان جهت کاهش فشار بر ماهیچه ها در زیر پا و یا بین زانو ها نیز استفاده نمود.

 

برای دیدن محصولات مشابه دیگر میتوانید به پیج اینستاگرام تجهیزات پزشکی سدان مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام صارمی

پروب یدک آنالوگ و دیجیتال

پراب یدک یا پروب یدک وسیله ای است که برای انتقال سیگنال های الکتریکی به اسیلوسکوپ کاربرد دارد.

این سیم رابط از کابل کواکسیال تهیه می شود. زیرا این متریال می تواند میزان نویز را به حداقل برساند.

پراب یدک به دو صورت آنالوگ و دیجیتال تولید می شود. در پروب یدک آنالوگ، سیگنال در هر زمان مقدار مشخصی دارد. اما در نوع دیجیتال، سیگنال را به طور گسسته نشان می دهد.

این محصول با نوک گیره ای فنری است که کاربر می تواند این قسمت را به نقطه ای از مدار متصل کند. در ابتدا نوک آن با ماده پلاستیکی پوشیده شده است. اما می توان با کمک چاقو این پوشش پلاستیکی را برداشت تا نوک سوزنی مشخص شود.

کاربرد پروب یدک چیست؟

این وسیله برای متصل کردن تمامی تجهیزات تست الکترونیکی استفاده می شود. به انتهای فلز سیمی پروب، BNC گفته می شود. این قسمت که دارای شیار مورب است، به ورودی اسیلوسکوپ متصل می شود.

زمان اتصال، باید آن را 90 درجه در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا به طور کامل به اسیلوسکوپ متصل شود.

بر روی پروب یک کلید با دو حالت 1× و 10× دیده می شود.

وقتی آن را در حالت 1× قرار دهید، سیگنال بدون هیچ گونه تضعیفی از طریق پروب به اسیلوسکوپ عمل می کند.

زمانی که پروب را در حالت 10× قرار دهید، ابتدا سیگنال در داخل پروب ضعیف و بعد به اسیلوسکوپ اعمال می شود.

برای مشاهده محصولات مشابه میتوانید به پیج اینستاگرام تجهیزات پزشکی سدان مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام صارمی

پشتی طبی درمان پژوه مدل Massager Type

پشتی طبی: نشستن به مدت طولانی باعث آسیب جدی به عضلات کمر می‌شود. احتمالاً می‌دانید که هنگام نشستن باید گودی کمر پر شود. در غیر این صورت به مهره‌های کمر فشار زیادی وارد می‌شود. پشتی طبی درمان پژوه مدل Massager Type برای نشستن‌های طولانی کاربرد دارد.

این پشتی از جنس فوم نرم است. پشتی طبی با وجود داشتن روکش زیپی، قابلیت شستشو دارد. در ادامه به بررسی سایر ویژگی‌های این محصول می‌پردازیم.

ویژگی‌های پشتی طبی درمان پژوه مدل Massager Type

این محصول از فوم نرم و هوشمند تهیه می‌شود. به طوری که با گذاشتن کمر، فرو می‌رود. بعد از استفاده به حالت اول برمی‌گردد.

روکش آن از جنس مخمل است و گردش هوا در آن صورت می‌گیرد. بنابراین بو نمی‌گیرد و تا مدت‌ها مثل روز اول کار می‌کند.

این پشتی طبی به نحوی طراحی شده است که گودی کمر را پر می‌کند. این دقیقاً همان چیزی است که در نشستن‌های طولانی به آن نیاز دارید. حتی اگر از صندلی‌های طبی هم استفاده می‌کنید، وجود پشتی برای شما لازم است.

سایر ویژگی‌های این پشتی طبی عبارت است از:

  • داشتن جنس نرم از نوع فوم هوشمند
  • با ابعاد 34 × 33 × 9 سانتی‌متر قابل استفاده برای انواع صندلی
  • دارای روکش زیپی با قابلیت جداکردن و شستشو
  • جنس روکش از مخمل ضخیم و بادوام است
  • دارای برآمدگی‌های استاندارد برای قرار گرفتن در گودی کمر
  • امکان گردش هوا از بین روزنه‌های روکش

چرا به پشتی طبی نیاز دارید؟

نشستن طولانی مدت بر روی صندلی و یا زمین باعث فشار بر روی مهره‌های کمر می‌شود. به همین دلیل بعد از مدتی دچار درد و گرفتگی عضلات در قسمت کتف می‌شوید. شاید فکر کنید استفاده از یک پشتی نرم می‌تواند از این مشکلات پیشگیری کند!. در حالی‌که پشتی‌های معمولی نمی‌توانند به طور کامل ناحیه‌ی گودی کمر را پر کنند.

در صورتی گرفتگی عضلات کمر ادامه‌دار باشد، به مهره‌های کمر آسیب جدی وارد می‌شود. مشکلاتی مثل دیسک کمر و یا ایجاد فاصله بین مهره‌ها، به دلیل استفاده از پشتی غیراستاندارد است. پشتی طبی درمان پژوه مدل Massager Type دقیقاً منطق با استانداردهای پزشکی تولید می‌شود. قسمت برآمدگی این پشتی دقیقاً در داخل گودی کمر قرار می‌گیرد.

چه کسانی به پشتی طبی نیاز دارند؟

حالا که با ویژگی‌ها و ضرورت استفاده از پشتی طبی آشنا شدید، لازم است بدانید چه مواقعی به آن نیاز دارید. شاید فکر کنید نشستن روی صندلی طبی برای محافظت از کمر کافیست. در حالی‌که برخی از صندلی‌ها فقط ظاهر طبی دارند. اما واقعیت چیز دیگری است. این صندلی‌ها در اغلب اوقات به یک پشتی طبی اضافه نیاز دارند. این پشتی دقیقاً در قسمت تکیه‌گاه صندلی نصب می‌شود.

پشتی طبی درمان پژوه دارای کمربند نصب است. بنابراین می‌توانید آن را در قسمت‌ تکیه‌گاه صندلی ثابت کنید. پشتی طبی درمان پژوه مدل Massager Type حتی برای رانندگان هم ‌مناسب‌است. این گروه از مشاغل ساعات زیادی را روی صندلی می‌نشینند. در حالی‌که اغلب صندلی‌های خودرو ارگونومیک نیستند. به همین دلیل به مرور زمان آسیب زیادی به کمر راننده‌ها وارد می‌شود.

 کسانی که نسبت به وضعیت نشستن خود بی‌توجه هستند، بعد از مدتی دچار مشکلات جسمی زیادی می‌شوند. پشتی طبی یک وسیله‌ی سبک و کم حجم است. این پشتی را می‌توانید به صندلی متصل و تا ساعت‌ها از آن استفاده کنید.

مزیت‌های استفاده از پشتی طبی

پشتی طبی درمان پژوه مدل Massager Type دارای طراحی زیبا و انعطاف‌پذیراست. به محض استفاده قسمت برجستگی آن در گودی کمر قرار می‌گیرد. پس هنگام نشستن حتی برای مدت طولانی، احساس راحت‌تری دارید. به دلیل وجود بندهای اطراف پشتی، بدون اینکه مدام به تنظیم کردن نیاز داشته باشد، آن را از پشت صندلی قفل می‌کنید.

لبه‌های این پشتی طبی به سمت داخل خم شده است. ستون فقرات شما دقیقاً در وسط پشتی قرار می‌گیرد. همین ویژگی  باعث کاربردی شدن پشتی طبی می‌شود. قسمت برآمدگی پشتی هم باعث ماساژ دادن کمر در حین نشستن و کارکردن می‌شود.

سایر مزیت‌های پشتی طبی درمان پژوه مدل Massager Type عبارتند از:

  • جلوگیری از عرق کردن و خیس شدن کمر
  • حس راحتی و انعطاف‌پذیری کمر در حین نشستن و کارکردن
  • جلوگیری از بروز مشکلات کمر و کتف
  • قابلیت تنظیم پشتی به دلیل بندهای کشی آن
  • امکان استفاده برای صندلی اداری، کامپیوتر و خودرو

برای دیدن محصولات مشابه میتوانید به پیج اینستاگرام تجهیزات پزشکی سدان مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام صارمی

ترالی برس اسکراب

همانطور که حتما می دانید، اسکراب در اصطلاح به شستن و ضدعفونی نمودن دست ها پیش از اعمال جراحی گفته می شود که به روش تکنیکی خاصی انجام می شود.

ترالی برس اسکراب در حقیقت به انواع ترالی های لگن داری گفته می شود که در اتاق عمل و یا سایر بخش ها جهت شست و شوی دست ها و یا جا به جا کردن وسایل و ملزومات مورد نیاز استفاده می شود.

ترالی برس اسکراب در انواع تک حلقه و دو حلقه طراحی و تولید می شود که جراحان پیش از عمل جراحی برای جلوگیری از انتقال عفونت ها، بایستی دست های خود را به خوبی درون آن شست و شو داده و ضدعفونی نمایند.

عمل اسکراب توسط وسیله مخصوصی به نام برس اسکراب انجام می شود که از انگشتان و ناخن ها شروع شده و تا کف دست، پشت دست، مچ دست، ساعد، آرنج و حتی کمی بالاتر از آن ادامه می یابد.

علاوه بر جراح، تیم جراحی و پرسنل اتاق عمل نیز می بایست جهت عدم انتشار آلودگی ها در اعمال جراحی انجام شده، عمل اسکراب را به دقت انجام دهند.

ترالی های برس اسکراب اتاق عمل که به عنوان ترالی پانسمان نیز شناخته می شوند، از جنس استیل تهیه شده و قابلیت استفاده در کنار سینک اسکراب و یا حتی داخل اتاق عمل و نیز سایر بخش های مراکز درمانی را دارا می باشد.

ویژگی های ترالی برس اسکراب

از جمله مزایای خرید ترالی برس اسکراب عبارت است از:

  • ابعاد این ترالی برس اسکراب به این شرح است: ارتفاع 90 سانتی متر، طول 70 سانتی متر، عرض 50 سانتی متر
  • این ترالی در دو نوع تک لگن و دو لگن موجود است.
  • این ترالی در دو نوع 5 چرخ و 3 چرخ موجود می باشد.
  • این ترالی از جنس استیل 304 نگیر بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.
  • ظرفیت هر کاسه این ترالی چیزی حدود 5 لیتر است.
  • این ترالی وزن کمی داشته و بنابراین جا به جایی آسانی دارد.
  • کاسه یا کاسه های این محصول متحرک هستند و بنابراین در صورت ایجاد آلودگی در آن ها، می توان پس از جداسازی و شست و شو مجددا در محل مورد نظر نصب نمود.
  • ترالی برس اسکراب تک حلقه با دارا بودن یک لگن و ترالی برس اسکراب دو حلقه با دارا بودن دو لگن، به خوبی می تواند نیاز های مرکز به جا به جایی و حمل تجهیزات و دارو ها را مرتفع سازد.
  • از این ترالی می توان جهت شست و شو یا اسکراب دست جراح و تیم جراحی در اتاق عمل و یا سایر بخش های مراکز درمانی همچون اتاق پانسمان، اورژانس، بخش های بستری، دندانپزشکی ها، کلینیک ها، مراکز نگهداری از سالمندان، فیزیوتراپی ها و ... استفاده نمود.
  • از این ترالی لگن دار می توان جهت جا به جایی دارو ها و ملزومات پزشکی نیز استفاده نمود.
  • چرخ های این ترالی ها هیدولیکی ترمز دار هستند که تحمل وزنی بالایی دارند و برای جا به جایی تجهیزات پزشکی و یا استفاده های دیگر مناسب می باشند.
  • چرخ های این ترالی ها بسیار روان بوده و بدون ایجاد سر و صدا در محیط های درمانی، به خوبی جا به جا می شوند.
  • در قسمت بالایی این ترالی جا لگنی دسته های استیلی وجود دارد که پرسنل می توانند با نگهداری این قسمت، ترالی را میان بخش ها یا قسمت های مختلف مرکز درمانی، جا به جا نمایند.
  • جنس استلس استیل به کار رفته در بدنه و لگن های این ترالی، کیفیت و دوام بالای محصول را سبب شده است.
  • ابعاد متناسب این محصول، باعث شده تا به خوبی وسایل و ابزارآلات متعددی درون آن جای گرفته و توسط پرسنل درمانی جا به جا شود.
  • قیمت ترالی برس اسکراب متناسب و اقتصادی بوده و بنابراین خرید آن می تواند تا حد زیادی در هزینه های مراکز درمانی صرفه جویی نماید.

برای مشاهده محصولات مشابه ترالی برس اسکراب میتوانید به پیج اینستاگرام تجهیزات پزشکی سدان مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام صارمی

ترالی بیهوشی (ترالی اتاق عمل)

ترالی ها یکی از انواع تجهیزات پزشکی پرکاربرد در اتاق عمل هستند که انواع مختلفی دارند.

در حقیقت ترالی های اتاق عمل به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که ترالی بیهوشی یکی از انواع آن ها است. ترالی بیهوشی جهت قرار دادن انواع دارو های بیهوشی مورد استفاده قرار می گیرد که به همین جهت به آن ترالی داروی بیهوشی نیز گفته می شود.

بیهوشی یکی از قسمت های مهم اعمال جراحی است که دقت و تمرکز بالایی می طلبد و ترالی های بیهوشی می توانند در افزایش توجه و دقت به متخصصین بیهوشی کمک نمایند.

ترالی های بیهوشی با دارا بودن باکس های متعدد، دارو های مختلف بیهوشی را درون خود جای داده و همچنین با دارا بودن یک صفحه یا میز مخصوص، جهت تهیه دارو های بیهوشی مورد استفاده قرار می گیرند.

ترالی بیهوشی (ترالی اتاق عمل) از جنس استنلس استیل ضد زنگ است تا با شست و شو و نظافت مکرر به کمک مواد ضدعفونی کننده قوی بیمارستانی، دچار آسیب نشود. همچنین این ترالی با دارا بودن چندین کشوی سرتاسری و بزرگ، به خوبی می تواند انواع تجهیزات پزشکی مورد نیاز متخصص بیهوشی را نیز درون خود جای داده و نگهداری نماید.

ویژگی های ترالی بیهوشی (ترالی اتاق عمل)

از جمله مزایای خرید ترالی بیهوشی اتاق عمل عبارت است از:

  • ابعاد این ترالی به این شرح است: ارتفاع 140 سانتی متر، طول 75 سانتی متر، عرض 55 سانتی متر
  • جنس این ترالی از استیل 304 نگیر است که از کیفیت، دوام و مقاومت بالایی برخوردار است.
  • این محصول با دارا بودن 16 باکس در قسمت بالایی، به خوبی می تواند تمامی دارو های بیهوشی مورد نیاز متخصصین بیهوشی در اتاق عمل را درون خود نگهداری نماید.
  • در قسمت میانی این ترالی داروی بیهوشی یک صفحه یا میز طراحی شده تا پزشک بتواند داروی مورد نیاز برای بیهوشی بیمار را تهیه نماید.
  • صفحه ی تهیه داروی این ترالی به کمک یک گارد یا محافظ از 3 طرف پوشیده شده تا ویال ها، لوله ها و سایر وسایل پزشک، از روی آن بر زمین نیفتد.
  • در زیر صفحه یا میز تهیه داروی ترالی، دو کشوی طولی در بالا و یک کشوی طولی و سرتاسری در پایین جهت نگهداری انواع وسایل مورد نیاز پزشک بیهوشی تعبیه شده است.
  • در قسمت میانی این ترالی نیز یک طبقه بزرگ با گارد محافظ جهت نگهداری انواع وسایل و ملزومات پزشکی مورد نیاز در اتاق عمل وجود دارد.
  • این ترالی جراحی با دارا بودن 4 چرخ هیدرولیکی ۱۰۰ میلی متر که 2 عدد از آن ها ترمز دار هستند، قابلیت جا به جایی خوبی نیز دارد.
  • جنس استیل به کار رفته در این ترالی قابلیت شست و شو داشته و طول عمر بالایی نیز دارد.
  • از این محصول می توان در اتاق عمل و اتاق زایمان جهت نگهداری دارو های بیهوشی و یا سایر بخش های مراکز درمانی و حتی مراکز نگهداری از سالمندان و کودکان، جهت نگهداری داروهای متعدد استفاده نمود.
  • طراحی این ترالی بیهوشی به گونه ای است که ارتفاع مناسبی داشته و باکس ها جهت دسترسی آسان پزشک، در بالاترین قسمت طراحی شده اند.
  • قیمت ترالی بیهوشی اتاق عمل نسبت به کارایی و کیفیت بالای آن، مناسب و اقتصادی می باشد.

برای مشاهده محصولات مشابه ترالی بیهوشی میتوانید به پیج اینستاگرام تجهیزات پزشکی سدان مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام صارمی

ترالی دستگاه (لاپاراسکوپی، اندوسکوپی، آرترسکوپی، EMG ،EEG)

ترالی های دستگاه یکی از انواع ترالی های بیمارستانی هستند که استفاده از آن ها می تواند حمل و جا به جایی دستگاه ها را تسهیل نموده و به این ترتیب خدمت رسانی به بیماران را تسریع نمایند.

ترالی های دستگاه انواع مختلفی دارند که این ترالی جهت استفاده برای دستگاه های مختلفی همچون دستگاه آندوسکوپی، دستگاه لاپاراسکوپی، دستگاه آرتروسکوپی، دستگاه الکتروآنسفالوگرافی، دستگاه الکترومایوگرافی، دستگاه تست ورزش و ... مناسب است.

ترالی EEG (الکتروآنسفالوگرافی یا نوار مغزی) و ترالی EMG (الکترومایوگرافی یا نوار عصب عضله) دو نمونه از ترالی های پرکاربرد و مهمی هستند که در مراکز مختلف قابل استفاده می باشند.

این ترالی در چندین مدل مختلف کشو دار و بدون کشو (طبقاتی) طراحی شده و موجود است که جهت استفاده در بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک های قلب و عروق، کلینیک های ارتوپدی، کیلینیک های گوارش مناسب می باشد.

این محصول بیمارستانی با دارا بودن 4 چرخ، به راحتی در میان بخش ها و اتاق های مختلف جا به جا شده و دستگاه های مورد نظر را بر بالین بیمار می رساند.

این ترالی eeg یک کانال هدایت کننده کابل دارد که به صورت جانبی در یک سمت آن قرار گرفته و سیم ها و کابل ها را بدون آشفتگی درون خود جای می دهد. این کانال در حفظ سیم ها از آسیب مناسب بوده و آن ها را بدون مشکل به همراه دستگاه حمل می نماید.

ویژگی های ترالی دستگاه (لاپاراسکوپی، اندوسکوپی، آرترسکوپی، EMG ،EEG)

از جمله مزایای خرید ترالی دستگاه های EMG, EEG  عبارت است از:

  • از این ترالی می توان جهت حمل دستگاه های تشخیصی اولتراسونیک مختلف EEG، EMG، لاپاراسکوپی، اندوسکوپی، آرتروسکوپی و تست ورزش استفاده نمود.
  • این ترالی دستگاه آرتروسکوپی در انواع کشودار و بدون کشو موجود است.
  • این ترالی آرتروسکوپی در 2 جنس متفاوت فلزی و ای بی اس ABS موجود است.
  • این ترالی دستگاه لاپاراسکوپی در انواع 3 طبقه، 4 طبقه، 5 طبقه، 6 طبقه و 7 طبقه موجود است.
  • اندازه و فاصله طبقات این ترالی قابل تغییر می باشد.
  • انواع طبقاتی و بدون کشوی این ترالی لاپاراسکوپی قابلیت جداسازی طبقات را دارا می باشد.
  • این ترالی الکترومایوگرافی قابلیت حمل داشته و درواقع portable می باشد.
  • ترالی نوار مغزی 4 چرخ نرم و روان هیدرولیکی دارد که به پرسنل در جا به جایی سریع آن کمک می کند.
  • این ترالی با دارا بودن یک کانال سرتاسری در حفظ سیم ها از آسیب ایده آل می باشد.
  • چرخ های این ترالی emg قفل دار هستند که امنیت بالایی را در حفظ دستگاه حین حرکت ایجاد می کنند.
  • انواع کشو دار این ترالی اندوسکوپی با دارا بودن ریل های نرم و روان، به راحتی باز و بسته شده و مورد استفاده قرار می گیرند.
  • هر دو نوع ترالی دستگاه فلزی و ترالی دستگاه abs کیفیت بالایی داشته و از طول عمر مناسبی برخوردار می باشد.
  • ترالی الکتروآنسفالوگرافی و ترالی نوار عصب عضله جهت استفاده در بیمارستان ها و مراکز درمانی تخصصی قلب و عروق ایده آل است.
  • ترالی ارترسکوپی جهت استفاده در بیمارستان ها و کلینیک های ارتوپدی ایده آل است.
  • ترالی دستگاه اندوسکوپی جهت استفاده در بیمارستان ها و کلینیک های گوارش ایده آل است.
  • ترالی دستگاه تست ورزش جهت استفاده در بیمارستان ها، درمانگاه ها و ... مناسب است.
  • این ترالی آندوسکوپی با طراحی مدرن، زیبا و کاربردی استفاده ی آسانی دارد.
  • قیمت ترالی دستگاه EMG, EEG نسبت به کارایی بالای آن برای مراکز درمانی مقرون به صرفه خواهد بود.

برای مشاهده محصولات مشابه ترالی دستگاه EMG ،EEG میتوانید به پیج اینستاگرام تجهیزات پزشکی سدان مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام صارمی

ترالی حمل ملحفه دوقلو

از آن جایی که ملحفه ها و لباس های کثیف بیمارستانی می توانند خود، عاملی جهت انتقال آلودگی ها و عفونت های بیمارستانی باشند، بنابراین حمل و جا به جایی آن ها بایستی با رعایت پروتکل های بهداشتی و به دقت توسط متصدیان این امر به کمک ترالی های مخصوصی انجام شود.

ترالی حمل ملحفه یکی از انواع ترالی های بیمارستانی است که به همین منظور طراحی و تولید می شود.

همانطور که از نام این ترالی پیداست، جهت حمل ملحفه ها و لباس های آلوده ی بیماران طراحی شده است. این ترالی با دارا بودن محفظه های پارچه ای برزنتی، به خوبی می تواند جهت نگهداری و حمل لباس ها و پارچه های آلوده ی بیمارستانی مورد استفاده قرار گرفته و آن ها را جهت شست و شو و یا معدوم نمودن به بخش های دیگر مرکز درمانی منتقل کند.

همچنین از این ترالی های پارچه ای می توان در هتل ها، مهمانسرا ها و ... نیز جهت حمل ملحفه های اتاق ها نیز استفاده نمود.

ترالی های حمل ملحفه نیز همچون سایر محصولات بیمارستانی در مدل های مختلفی تولید می شوند که ترالی حمل ملحفه دوقلو یکی از انواع این ترالی ها می باشد. این ترالی با دارا بودن دو جایگاه مخصوص، به پرسنل کمک می کند تا لباس ها و ملحفه ها را به صورت جداگانه جا به جا نموده و به این ترتیب بهداشت حداکثری را رعایت نمایند.

ویژگی های ترالی حمل ملحفه دوقلو

از جمله مزایای خرید ترالی حمل ملحفه دوقلو عبارت است از:

  • ابعاد این ترالی حمل ملحفه دو کیسه به این شرح است: ارتفاع 95 سانتی متر، طول 90 سانتی متر، عرض 54 سانتی متر
  • این ترالی حمل ملحفه در 2 نوع درب دار و بدون درب موجود است.
  • این ترالی حمل ملحفه دو قلو در 2 نوع پارچه ای برزنتی و کابین دار موجود است.
  • این محصول با وزن کمی که جهت جا به جایی آسان دارد، قابلیت تحمل وزن بالایی داشته و می تواند تا 100 کیلوگرم وزن لباس ها و ملحفه های آلوده را تحمل نماید.
  • این ترالی نظافتی حمل لباس کثیف با بدنه ی فلزی استحکام و دوام بالایی دارد.
  • رنگ کوره ای بدنه ی این ترالی نظافتی حمل لباس کثیف نیز قابلیت شست و شوی آن را فراهم می نماید.
  • این ترالی با دارا بودن 4 چرخ روان و بی صدا به راحتی توسط پرسنل جا به جا خواهد شد.
  • 2 عدد از چرخ های این ترولی ترمز دار هستند که جهت حمل و نقل ایمن ترالی طراحی شده اند.
  • محفظه پارچه ای این ترالی برزنتی دوقلو قابلیت جداسازی، شست و شو و ضدعفونی کردن را دارا می باشد.
  • این ترالی حمل ملحفه دوتایی با ابعاد متناسبی که دارد، به خوبی می تواند تعداد زیادی ملحفه و لباس آلوده و عفونی را درون خود جای داده و جا به جا نماید.
  • از این ترالی ویژه حمل لباس می توان در تمام مراکز درمانی از جمله بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک ها و ... استفاده نمود.
  • از این ترالی جمع آوری ملحفه می توان در مراکز نگهداری از سالمندان، کودکان، مراکز نگهداری از بیماران روانی و ... استفاده نمود.
  • این ترالی حمل ملحفه دوکابین جهت استفاده در هتل ها، مهمانسرا ها و ... نیز مناسب می باشد.
  • این ترالی ملحفه و لباس 2 قلو با دارا بودن 2 جایگاه مختلف به خوبی جهت جداسازی و حمل ملحفه های تمیز و کثیف و یا حمل لباس و ملحفه به صورت جداگانه مناسب می باشد.
  • پارچه های برزنتی این ترالی حمل ملحفه مدل دوقلو از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و پس از شست و شو بدون تغییر رنگ و سایز به راحتی قابلیت نصب بر سر جای اولیه را دارا می باشند.
  • انواع درب دار این محصول، جهت حمل ملحفه های عفونی بخش های حساس همچون بخش جراحی و اتاق عمل مناسب بوده و دیگر انواع بدون درب این محصول نیز جهت استفاده در بخش های بستری و یا سایر قیمت ها مناسب می باشد.
  • قیمت ترالی حمل ملحفه دوقلو نسبت به ابعاد بزرگ و متناسب و البته دو جایگاه مجزایی که دارد، ارزان و مقرون به صرفه است.

برای مشاهده محصولات مشابه ترالی حمل ملحفه دوقلو میتوانید به پیج اینستاگرام تجهیزات پزشکی سدان مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
حسام صارمی