جعبه کمک های اولیه یکی از مهم ترین وسایل مورد نیاز در محل های مختلف اعم از منزل، خودرو، محل کار، ارگان ها، هنگام سفر و ... است که می تواند در مواقع خطر، جان افراد را نجات دهد.
جعبه های کمک های اولیه امروزه در ابعاد و اندازه های مختلف و با کارایی متفاوتی تولید می شوند که جعبه کمک های اولیه بزرگ درمان پژوه یکی از این جعبه های پرکاربرد است. این جعبه کوچک و قابل حمل با دارا بودن مجموعه ی کاملی از وسایل مختلف که جهت درمان های ابتدایی یا مقدماتی اولیه برای بیمار مورد نیاز است، به خوبی می تواند در مواقع لزوم مورد استفاده قرار گیرد. وسایل موجود در این کیف برند darmanpajooh که برای امدادگران حرفه ای مناسب است جهت جلوگیری از خونریزی و ضدعفونی کردن زخم ها مناسب می باشد.

ویژگی های جعبه کمک های اولیه بزرگ درمان پژوه

از جمله ویژگی های این جعبه کمک های اولیه بزرگ عبارتند از:
ابعاد این جعبه کمک های اولیه به این شرح است: طول 25 سانتی متر، عرض 18 سانتی متر، ارتفاع 7 سانتی متر
این جعبه کمک های اولیه خانگی با ابعاد کوچک و متناسبی که داردف به راحتی در هر فضا و مکانی جا داده شده و فضای بسیار کمی را از شما اشغال می نماید و در عین حال امکانات و محتویات بسیار مفیدی را در شرایط خطر در اختیار شما قرار خواهد داد.
محتویات موجود در کیف کمک های اولیه درمان پژوه عبارتند از: 2 عدد گاز وازلین، 3 عدد گاز استریل، 1 عدد قیچی کوچک، 1 عدد تیغ جراحی،6 عدد پنبه الکلی، 1 بسته نوار تب سنج، 1 عدد کش رگ گیری، 1 عدد فندک، 1 بسته چسب زخم، 1 عدد لوله نای، 1 بسته سنجاق قفلی، 1 عدد بتادین کوچک، 1 عدد چسب کاغذی، 3 عدد باند بزرگ، 3 عدد باند کوچک، 2 بسته باند کشی کوچک،- 1 بسته باند کشی بزرگ، 1 جفت دستکش یکبار مصرف، 1 بسته کوچک پنبه و 2 عدد ماسک
وزن این جعبه چیزی حدود 40 گرم است که بسیار سبک بوده و بنابراین قابلیت جا به جایی آسانی دارد.
این جعبه کمک های اولیه ایرانی قابل استفاده در منازل، ادارات، ارگان ها، خودرو، مدارس و ... می باشد.
از این جعبه کمک های اولیه سامسونتی همچنین می توان برای سفرها و گردش ها نیز استفاده نمود و به بهترین شکل ممکن در مواقع لزوم از آن برای نجات جان افراد بهره برد.
این جعبه کمک های اولیه سایز بزرگ ساخت کشور ایران و شرکت درمان پژوه است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.
این جعبه کمک های اولیه سفری با دارا بودن قسمت های مختلف داخلی، به خوبی محتویات درون خود را نگهداری نموده و از خارج شدن آن ها از جعبه در حین حرکت و جا به جایی جلوگیری می نماید.
قیمت کیف کمک های اولیه طرح سامسونت بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

چرا که این محصول با دارا بودن تعداد زیادی لوازم ضروری به صورت یکجا، شما را از خرید تک به تک این وسایل بی نیاز نموده و در عین حال قیمت مناسبی نیز برای مصرف کننده دارد.
استفاده سریع از این جعبه باز شدن آسان درب آن و قرار گرفتن وسایل مورد نظر در پیش روی شما، می تواند جان شما و عزیزان و همراهانتان را در کوتاه ترین زمان ممکن نجات دهد.
این محصول قابلیت نصب بر روی دیوار را نیز دارد.
همچنین سایز و ابعاد بزرگ و متناسب این جعبه به شما کمک می کند تا در صورت تمایل بتوانید تجهیزات بیشتری را به آن اضافه کرده و درون آن قرار دهید.
خرید جعبه کمک های اولیه برای هر فرد و خانواده ای لازم و ضروری می باشد.

برای دیدن محصولات دیگر مرتبط به جعبه کمک های اولیه بزرگ میتوانید به پیج اینستاگرام ما مراجعه فرمایید.