تجهیزات اولیه بیمارستان و روند تهیه آن علاوه بر تسریع روند صدور پروانه، می تواند منجر به خدمت رسانی های اولیه ی مناسب به بیماران شده و به این طریق در همان ابتدای فعالیت های بیمارستان، رضایت خاطر مراجعین را جلب نماید. برای این منظور بایستی ابتدا حداقل تجهیزات اساسی بیمارستان را شناخته و در جهت تامین آن ها بکوشید تا بتوانید در تمامی زمینه ها حداقل نیاز های بیماران را برطرف نمایید.

هنگامی که شما در حال آغاز برنامه ریزی در جهت ایجاد یک مرکز درمانی و یا بیمارستان هستید، قطعا تکمیل پروژه را به مراحل مختلفی تقسیم بندی می کنید. یکی از مهم ترین مراحل در بدو شروع ایجاد یک بیمارستان، تهیه ی تجهیزات اولیه بیمارستان خواهد بود که بایستی به درستی صورت گیرد تا نیاز های اولیه ی بیمارستان را مرتفع سازید. 

بنابراین در این نوشتار از سدان مد قصد داریم تا تعدادی از تجهیزات اولیه بیمارستان را برای شما ذکر کنیم تا شما عزیزان بتوانید در جهت تجهیز بیمارستان و یا مرکز درمانی خود اقدامات لازم را مبذول دارید.

چک لیست تجهیزات پزشکی اولیه بیمارستان

تجهیزات پزشکی با توجه به عملکرد در رده های مختلفی قرار می گیرند که مبنایی را برای تامین تجهیزات پزشکی اولیه بیمارستان ها به وجود می آورند. بر این اساس بخش تجهیزات پزشکی بیمارستان ها می توانند با در نظر گرفتن بخش های مختلف راه اندازی شده در بدو تاسیس، نیاز های مربوط به آن بخش ها را تهیه و تامین نمایند.

علاوه بر تخت های یک بیمارستان که برحسب تعداد آن ها، پذیرش در هر بیمارستان انجام می شود و در واقع پذیرش به تعداد تخت های موجود محدود می‌شود و برای فرآیند های آماده سازی، جراحی و ریکاوری مورد نیاز می باشند، از دیگر وسایل و تجهیزات اولیه بیمارستان شامل موارد زیر می باشد:

 

ادامه مطلب در لینک زیر :

https://sedanmed.ir/medical-equipment-of-hospital/